Tuesday, April 27, 2010

Waterfall Sungai Bantang,Bekok



(09/01/2010)
  • ok..Sekarg dah masok sem ke-2 dah...kali tempat utk mghilangkan kebosanan mcm biasa mstla tempat waterfall kan...kali ni projek manager die ttp org yg same..mst org yg same sbb kami ni bakal jd pemimpin...kah3x..jgn marah kwn..saje bergurau..hahaha...kali tempat kami ialah SUNGAI BANTANG,BEKOK..kali ni yg g ttp dak2 kelas aku..mmg best la klau kite g ramai2..bukan saje dpt mngerat kan lg hubgan malah dapat juga release kan tension psl blajar ni...sem ni pon boleh tahan la subjek2 yg ktorg ambik...mmg penat+tension+geram sume adalah... * bile ati+otak+badan sume serba x kena ni la jd nya, taw nak g jalan2 je...berfoya2..kah3x...tp xde hal la...sume kwn2 ttp sporting kan..kan...
  • kali ni ktorg g bersebab la...sbb nya nak kenakan aku mase kat sane..yela mase ni dah 1 ari terleps bufday aku...ape lg dak2 ni geram nak kenakan aku plak la..dlu mse bufday dak2 ni aku kenakan...kali ni aku lak la..
  • tp yg geramnya kali..aku sndri pon xpasan diorg ni nak kenakan aku...time ble ntah diorg g beli kek+tlor+tpong(mcm2 jenis tepong plak 2) tp mmg tekanan la kat aku...abis mase 2 dah mcm tepong gomok dah..hahaha...sume nmpak putih...huhuhu
  • Waterfall bekok ni dah masok 5 kali aku g sane...mmg taw la kat mne port pling best nak mndi...tmpat die ialah tempat batu gelongsor..hahahaha..mmg menakjubkan..
  • mcm la yg kami buat kat waterfall 2 dar sampai lebh kurang 12.25tgh smpai ke 5 ptg...ade mjlis mkn2(BBQ)+men tepong+main gelongsor+menyelam dlm batu dan len2...hauhaahauhauahuahauuaua
  • Gile Kentang betol la dak2 ni...mggila...Xsakit Jubo ke akak&abg2 oiii....
  • Harap maaf ni bukan pasangan kekasih yg sdg berasmara dana ye.
  • Haha..mmg com ot giler muke dak2 ni...Puas kenakan aku la 2...

  • Menggila kan dak2 ni men gelongsor2...hahahah







  • Saksikan la video yg aku sediakan ni utk sntapan semua...nnt bile2 korg plak bole cbe buat aksi begini..hihihihihh

No comments:

Post a Comment