Friday, October 22, 2010

Raya 2010

Salam kpd sume....sorry la byk2 sbb x leh nak update blog ni on time...biase la name pon student kan....mcm2 lg kne buat...hahhahahaa......


Ari ni aku nak cite psal Raye 2010 kali ni, raya thn ni bg aku simple je biase la sbb time blaja ni kene smbut biase2 je...kang dah keja bru la bole smbut dgn lebig meriah lg kan....hahaha...

Raya thn ni aku dgn kwn2 ade la dpt jemputan rmh terbuka kat prt raja ni...selain 2 rmh aku pon ade buat open house gak utk kwn2 kelas ,jiran2 serta kwn2 len la...yela klu x de mjlis sume ni xde la majlis merewang...hahaha....sje aku dgn dak2 rmh aku buat mjlis bbq ni sbb setiap sem mst buatny tp kali ni org kate skli dgn open house la...

24/9/2010

Ish sbelom aku smbong balik cite aku psl open house kat rmh sea aku ni bek aku bukak cite dgn open house yg pertama skali....ni 1st open house yg dibuat lps cti raya je...iaitu di rmh FATIN...ala mak die yg berniaga kat arked 2...hahahahahahaha....ktorg sume rpt dgn mak fatin ni...yela ap slhny kan...ade la gak mak angkat...kuang10x...ni ade serba sedikit pic yg telah dicuri ambik.....kihkihkihkih

Time ni mcm ade laksa,bihun sup,nasi lemak,ikan bkr,kerang bakar,ayam bakar,kuih muih...mcm2 la....
25/10/2010

Skrg aku sambung lg dengan rmh terbuka kat rmh sewa aku lak...Kali ni pon meriah gak la sbb kali dak2 kls mmg rmai...semua dijemput..Selain tu menu byk la sbb dapat sponsor kan..hahaha...Tp time nak buat BBQ ni mmg 1 ari aku cbok la...Pg2 buta g pasar bli ayam,ikan,kerang.....lps 2 beli sume balik perisi/basuh ayam 2..Ade la dlm 10 ekor ayam,ikan 5kg dgn kerang 5 kg...xckop lg 2...huahuahuau

Tgh ari plak Paham2 lammg sume cbok nak masak dgn menu tambahan bihun sup + nasi ayam...tp slmat la sbb dak2 kls ade yg tlg kan...tgh ari 2 masak sup+smbal bbq n then mcm2 la yg nak kne settle kan utk BBQ..tp mlm 2 mmg meriah...ajak sume kwn2 yg ade...hahahaha..sklai dgn lecturer....huahauahuahua...mlm 2 mmg meriah la kan...rmai kwn2 yg datang..xkire usia....mcm ni cara nya nak rpatkan hubugan sume kwn2 antara dak2 kls..

26/11/2010

Pada ari ni plak mcm biase la kan..merayau g beraya rmh kwn kat muar...1 st yg g singgah adalah rumah Lia(gf Amal)..rmai gak la ktorg g berkonvoi la...best klu g rmai2 ni...snggah rmh die mkn paham2 la mcm2...ad mee rebus,nasi lemak...n then kuih raye dan mcm2..x terkata...tp x leh la nak mkn byk2 kan nnt prot dh pnoh x leh la nk mkn lg utk rmh strusnya...



Lps rmh lia,kotrg g rmh JOJO plak....rmh die ni xde la jauh mne pon..JOJO ni kwn sekels ktorg dok kat mua jugak...aplg g serang la rmh die...smbil2 g berjalan 2 smbil2 mngenali keluarga kwn2 kan....hahahhhahaahaa...x lama pon kat rmh JOJO ni...lps je Zohor kiteorg pon gerak...

Rmh seterusnya yg akn diserang adalah rmh EPol...Housemate aku...die ni keja nak balik kmpg je kalau cuti..ape lg time cuti la nak g serang rmh die....rmh die pon terbuka juga sbb soh kami masuk kan...hahhahahha....Rmh die mkn mee muar kot...tp sedap gak la...kat rmh die pon kitorg kjap je...yelah dh petang dh ni...kang nak blaik prt.RAja plak kan....hahahahhaha..Tp g rmh epol ni sume org dpt duit raya la...terkejut gak la...kahakahakaah...Lps abs 3-3 rmh dieserang ktorg pon balik la kan....tp mmg pnat....tp kan x smpai dcitu sahaja crita aku ni...mlm 2 plak ktorg g serang 1 lg rmh scara terkejut...hahahaaha



Rmah terbuka yg ktorg serang adalah rmh Zulhairi..tp kali ni g 4 org je..xrmai pon...kahakahakah......sbb yg len sume dh penat..rmh si zul ni kat simang renggam je...dekat je 2 psal ktorg g sana..hahahahaa...Tp rmh terbuka die mmg best...ad mcm2 spt sate,spagetti,nasi lemak,lg....kuih2..buah2an...ada air soya,air buah...sprite..mcm2 lah..ssh nak cite..kahakahakaaakahakh...hahaha..jnji ati puas....huhuhu..

Aku rase smpai cni je kot coretan aku utk RAYA 2010..Nanti kite jmpe lg....haahahaha..


No comments:

Post a Comment